Ekrany digital signage: gdzie, które i jak duże?
Nasze ekrany nie mają żadnych ograniczeń jeśli chodzi o branżę. Potrafimy dostosować się do każdego miejsca, gdzie Twoja oferta ma być zobaczona przez potencjalnego odbiorcę. Ekrany zatem mogą znaleźć się w każdym sklepie, hotelu, punkcie informacyjnym, lokalach gastronomicznych, urzędach i biurach.
Rozmiar w reklamie ma znaczenie.
Jedynie od Twoich warunków lokalowych zależy, który ekran najlepiej wybrać i ile można/trzeba ich umieścić, aby przyciągnęły największą liczbę odbiorców i zaprezentowały Twoją ofertę.
Wyobraźmy sobie niezbyt duży sklep spożywczy. Tu zapewne sprawdzi się jeden ekran digital signage umieszczony przy kasie, który przypomni klientowi, o czym zapomniał podczas zakupów, zaintesuje go promocjami, które pojawią się w najbliższych dniach, ciekawym contentem umilą mu czas spędzony w kolejce.
W marketach natomiast odpowiedniejsze jest umieszczenie kilku mniejszych ekranów przy wybranym asortymencie, większych zaś promujących sklep i produkty w różnych miejscach, aby klient miał stały kontakt z ofertami.
W sklepach z dużą przestrzenią idealnie sprawdzają się ściany multimedialne, zmontowane z kilku monitorów tworzących jednolitą powierzchnię, na której, bez strat na jakości obrazu, prezentowana jest marka sklepu, firmy i produkty.
W branży usługowej, podobnie jak na przykład w bankach czy urzędach, przydatne są ekrany dotykowe, dzięki którym petent szybko znajdzie odpowiedzi na pytania, gdzie i jak najszybciej załatwi swoje sprawy.
Zdobądź uwagę klienta. To się opłaca.
Klienta, jak wiemy, można oczarować na różne sposoby, musimy wykazać się tylko kreatywnością.
Twoja oferta, dzięki naszym ekranom, może być wyświetlana 24/7. Nie ograniczają nas zatem pory otwarcia sklepu, ponieważ klient może zapoznać się z reklamą w dowolnym czasie. Duże ekrany-telebimy, ustawione przed centrum handlowym, będą wyraźnie widoczne dla kierowców i przechodniów. Perfekcyjny obraz, jego jasność i czytelność, nie poddają się warunkom atmosferycznym czy promieniom słonecznym.
Mniejsze ekrany, na przykład totemy, ustawione na terenie centrum handlowego, precyzyjnie skierują do Twojej placówki nawet najmniej zainteresowanych, wyróżniając się nowoczesnym wykonaniem i atrakcyjną zawartością promującą Twoje produkty i usługi.
Wystarczy zatem, że jesteś otwarty na najnowsze sposoby promocji a wraz z nami wybierzesz najodpowiedniejszy typ ekranów reklamowych, dopasujesz je do wnętrza swojej firmy, i – jeśli to możliwe – wybierzesz również ekrany reklamowe poza sklepem, urzędem czy restauracją.
Wybór jest olbrzymi: monitory reklamowe, monitory interaktywne, totemy, monitory LED i POS, infokioski.
Jeśli jeszcze nie jesteś pewien, który wybrać, skontaktuj się z nami. Nasi wykwalifikowani pracownicy pomogą wybrać najlepszy.
Najnowsze komentarze