Kampanie reklamowe Allegro

Marketing i reklama należą obecnie do najbardziej dynamicznie zmieniających się dziedzin biznesu i codziennego życia. W związku z tym cały czas rosną wymagania konsumentów wobec firm, a same firmy rywalizują ze sobą o uwagę klientów i skuteczne dotarcie do nich z komunikatem reklamowym. Jednym z liderów na polskim rynku na pewno pozostaje Allegro. Kampanie reklamowe Allegro od lat uznawane są za jedne z najlepszych na polskim rynku.

Jedną z ciekawych kampanii Allegro z 2019 roku była historia młodego ojca, który swoim zarostem podrażnia skórę niemowlaka, co doprowadza go do płaczu. Ojciec postanawia zamówić golarkę przez Allegro, która pozwala mu się ogolić i następnie przytula dziecko już bez zarostu, co spotyka się z dużym zadowoleniem niemowlęcia. Cała reklama nawiązuje do tego, że na Allegro można znaleźć dosłownie wszystko, a korzystając z usługi Allegro Smart możemy znacznie zaoszczędzić na zakupach, dzięki temu, że będziemy mogli korzystać z bezpłatnej dostawy w ramach wykupionego pakiety Smart. Jeżeli tematyka marketingu i dobrych kampanii reklamowych jest dla Ciebie ciekawa to warto odwiedzić stronę marki https://edcexpert.pl, gdzie specjaliści dzielą się swoimi realizacjami i nie tylko. To solidna dawka dobrego marketingu, któremu również hołdują przedstawiciele Allegro.

Emocje, które sprzedają

Kampanie reklamowe Allegro opierają się w głównej mierze na emocjach. Do klasyki przejdzie świetna kampania Allegro pt. “Czego szukasz w Święta?”. Była to kampania, która towarzyszyła zakupom z okazji Bożego Narodzenia. Kampania była bardzo emocjonalna i odwoływała się do najwyższych wartości ludzkich, takich jak zdrowie, miłość, szczęście oraz bliskość innych osób. Zdecydowanie w tyle pozostaje materializm i dążenie do przesadnego gromadzenia dóbr. W życiu tak naprawdę liczą się właściwe wybory, a najważniejszych rzeczy nie da się kupić za pieniądze i do tego odwołują się realizatorzy kampanii świątecznej dla Allegro.

Osoby, które odpowiadają za kampanie Allegro świetnie znają grupę docelową oraz trafnymi komunikatami potrafią wzbudzić emocje i zaufanie, które później przywiązują konsumentów do marki, a następnie wpływają na ich decyzje zakupowe. To nie tylko idealna ścieżka zdobycia klientów, ale również budowania ich lojalności oraz edukacji społeczeństwa w zakresie tego, co tak naprawdę w życiu istotne. W ten sposób komunikacyjnie Allegro spełnia kilka celów, zarówno edukacyjnych, informacyjnych oraz marketingowych.

You may also like...